Skip to main content
cafea

Cum a schimbat pandemia serviciile de cafea pentru birou

By 22 iulie 2020februarie 11th, 2021No Comments
servicii de cafea pentru birou

Serviciile de cafea pentru birou se refera la oferirea unuia sau mai multor espressoare in custodie/comodat, a cafelei si a ceea ce presupune buna functionare a espressorului si a fluxului legat de cafea, astfel incat beneficiarul sa nu mai aiba nicio grija in legatura cu cafeaua pentru birou. Astfel, reglam espressoarele, le curatam saptamanal, bilunar sau lunar (in functie de consum), inlocuim anumite consumabile periodic, oferim consultata oricand este nevoie, intervenim rapid atunci cand apare o problema tehnica si livram cafeaua in ziua in care ne-a fost solicitata comanda.

Daca acum cativa ani o companie care ofera cafea angajatilor se putea diferentia de altele prin acest beneficiu, acum serviciile de cafea pentru birou au devenit o normalitate. Mai mult, exigentele tot mai ridicate ale angajatilor au impus noi standarde. Astfel,  doar oferirea de cafea nu mai este suficienta. Serviciile de cafea pentru birou trebuie sa fie ireprosabile. Asta inseamna cafea de calitate, comparabila sau chiar mai buna decat cea de la cafenele, espressoare impecabil estetic , functional si din punct de vedere al igienei. Aici se adauga serviciile aferente, precum promptitudine in livrare si interventii tehnice, consultanta pentru angajati si mentenanta constanta. Acestea sunt lucrurile pe care le asteapta angajatii si implicit companiile care platesc pentru serviciile de cafea pentru birou. Totusi, in aceste vremuri atipice, este nevoie de mai mult. De aceea, voi mentiona 4 aspecte pe care easycoffee.ro le ofera clientilor si pe care le consideram extrem de importante, nu doar in perioada pandemiei.

Fara taxa de reziliere sau perioada minima contractuala

Serviciile de cafea pentru birou nu reprezinta un cost major pentru companii. De asemenea, aduce nenumarate beneficii printre care: productivitate mai buna in randul angajatilor, incurajarea muncii in echipa, angajati care se simt apreciati si chiar fericiti prin oferirea catre acestia a unei cafele de calitate. Totusi, aceasta pandemie a adus situatii neprevazute. Pentru unele companii au aparut fluctuatii majore de venituri sau de personal. Altele, chiar daca si-au pastrat constante veniturile si numarul de angajati, au decis ca oamenii sa lucreze de acasa. In ambele cazuri, consumul de cafea la birou a fost influentat.  De aceea, pot aparea situatii in care nu se mai impune o astfel de colaborare (spre exemplu, daca oamenii nu mai vin la birou). Daca decizia unora dintre aceste companii este aceea de a renunta la serviciile noastre, nu percepem niciodata vreun fel de taxa de reziliere si nu impunem perioade contractuale obligatorii.

Respectarea normelor de igiena

Pandemia a adus noi norme de igiena. Astfel, suntem foarte atenti la felul in care arata si functioneaza espressoarele, curatandu-le si igienizandu-le constant. De asemenea, ne asiguram ca angajatii nostri respecta normele de igiena, dezinfectandu-se inainte de fiecare vizita la clienti si purtand intotdeauna masca.

Configuratia potrivita privind numarul de espressoare si sortimentele de cafea

Oferta noastra contine mai multe modele de espressoare si 20 de sortimente de cafea. In functie de fluctuatiile bugetului sau ale consumului, vom gasi solutia potrivita. Spre exemplu, un consum mai mare va impune un espressor mai robust sau inca unul suplimentar. De asemenea, serviciile de cafea pentru birou pot avea parte de un buget mai mic pe perioada pandemiei. O solutie ar fi oferirea unui alt sortiment de cafea, ceva mai accesibil. Sortimentele din oferta noastra au fost alese dupa lungi teste si discutii cu clientii nostri. Astfel, am ales cele mai apreciate sortimente din fiecare categorie de pret.

Flexibilitate cu privire la consumul minim

Multe companii au eliminat obligativitatea de a veni la birou. Asta inseamna ca nu mai poate fi estimat un consum lunar de cafea. Nu ne dorim sa impunem livrarea lunara a unui numar de kilograme de cafea, care sa nu fie consumate. Asta ar insemna stocuri suplimentare, probleme cu depozitarea lor sau costuri inutile intr-o perioada dificila pentru multe companii. Iar pe termen lung, o colaborare nu are cum sa arate asa. Fiind constienti de toate aceste aspecte, am devenit flexibili in ceea ce priveste consumul lunar de cafea, considerand singura cale catre colaborari lungi si benefice pentru ambele parti.

Lasă un comentariu

Ai nevoie de ajutor?