Skip to main content

Espressoare pentru birou oferite in custodie sau in comodat

De ce servicii si espressoare pentru birou?

Ideea de oferi espressoare pentru birou a aparut in 2011, cand am constatat ca cele mai multe companii din Bucuresti, fie nu ofereau cafea angajatilor, fie aceasta era de slaba calitate.

Practic, angajatii aveau 3 optiuni:

  • de a bea la birou o cafea slaba, fara crema, consistenta si savoare, preparata de cele mai multe ori la filtru
  • de a folosi un automat de cafea (impropriu spus cafea, intrucat multe dintre acestea folosesc tot felul de prafuri care n-au prea multe in comun cu cafeaua)
  • de a-si cumpara din alta parte cafeaua, de cele mai multe ori la preturi piperate.

In acest context, fiecare optiune aleasa reprezenta un compromis.

Cand nu ai espressoare pentru birou
Angajat fara Espressoare pentru birou
Angajati fericiti pentru ca au espressoare pentru birou
Angajati bucurosi pentru espressoare pentru birou

In acelasi timp, am inteles ca odata cu dezvoltarea economica si adaptarea la standardele europene, companiile vor fi din ce in ce mai preocupate de retentia angajatilor. Toate actiunile care vizeaza stimularea si fidelizarea angajatilor devin esentiale. Implicit, cafeaua de calitate si aceste espressoare pentru birou reprezinta o prioritate.

Constienti de toate acestea, am inteles ca rolul cafelei la locul de munca are o importanta deosebita. Datorita cafelei, angajatii pot fi mai productivi si mai implicati. Comunica mai mult, impartasesc ideile bune si sunt mai fericiti.

Astfel, am creat serviciul nostru de espressoare pentru birou care sa se plieze pe aceste nevoi. Inca de la inceput, ne-am stabilit cateva valori, in care credem cu tarie si astazi:

  1. Bauturile pe care le oferim sunt preparate doar din ingrediente naturale. Astfel oferim numai espressoare pentru birou care prepara cafea, espresso, latte macchiato sau cappuccino, din cafea boabe si lapte natural.
  2. Servicii impecabile. Ne mandrim ca pana astazi nu a fost vreo comanda pe care sa nu o onoram in termenul stabilit de 24 de ore. In cele mai multe cazuri, le solutionam in aceeasi zi. Ne asiguram ca espressoarele pentru birou sunt reglate corespunzator. Oferim gratuit echipamente si consumabile conexe si incercam in permanenta sa ne surprindem placut clientii. Suntem constienti ca vanzarea tranzactionala este depasita. Singura varianta prin care putem avea colaborari pe termen lung, este aceea de a comunica in permanenta cu clientii nostri, de a le confirma si chiar de a le depasi asteptarile.
  3. Inovam constant. Invatam in permanenta si incercam sa ne adaptam cerintelor pietei. In acest sens, ne informam de pe site-urile internaționale de specialitate. Ne ascultam clientii, le cerem feedback si adaptam oferta in functie de toate acestea. Initial, oferta noastra includea doua modele de espressoare pentru birou si 9 sortimente de cafea boabe. Astazi avem in portofoliu 10 modele de espressoare pentru birou si peste 20 de sortimente de cafea boabe, avand cea mai variata gama de sortimente de pe piata.

Misiunea noastra

Este ca cea mai consumata bautura din lume (dupa apa), sa fie naturala, de calitate, accesibila si prezenta in cat mai multe companii.

Cere o oferta personalizata

Situatii ideale in care se folosesc esspressoare pentru birou

Cui ne adresam?

Oferim espressoare pentru birou companiilor cu cel putin 10 angajati, care doresc sa beneficieze de o cafea de calitate, servicii ireprosabile, espressoare cu cafea boabe functionale si reglate optim.

Din experienta noastra, companiile se confrunta cu mai multe situatii:

  • au propriul espressor care deseori are probleme tehnice si/sau care nu prepara cea mai buna cafea.
  • au deja un furnizor, care insa nu ofera cele mai bune servicii
  • au deja un espressor in sistem comodat, insa calitatea cafelei lasa de dorit, neexistand nici diversitate in privinta sortimentelor de cafea
  • utilizeaza espressoare pentru birou cu capsule (care contin aditivi si potentiatori de aroma) si exista dorinta pentru o soluție sanatoasa
  • se consuma cafea la filtru/ibric, se pierde timp, iar cafeaua nu este apreciata

Asadar, birourile si companiile care se regasesc in situatiile mai sus mentionate reprezinta principalii noștri potentiali clienti. Datorita echipamentelor de calitate, diversitatii sortimentelor de cafea boabe si serviciilor oferite, putem rezolva cu succes problemele tuturor acestor companii.

Portofoliul Easy Coffee

Cine sunt clientii nostri?

Printre clientii nostri se regasesc atat firme mici, cu doar cativa angajati, cat si multinationale sau institutii mari,  cu sute de angajati, repartizati pe mai multe etaje sau in mai multe cladiri.

Principalele domenii de activitate ale clientilor nostri sunt: companii IT, consultanta, marketing si publicitate, transporturi, arhitectura, servicii medicale, constructii si echipamente industriale, cabinete notariale, case de avocatura, agentii de turism, institutii financiare bancare si nebancare etc.

Indiferent de domeniul de activitate, de numarul de angajati, toti clientii nostri beneficiaza de aceleasi servicii din partea noastra.

Ai nevoie de ajutor?