Skip to main content
cafea

Consumul de cafea la birou si cum este influentat de generatia „Millennials”

consumul de cafea de catre millennials

Consumul de cafea la nivel global este in crestere cu aproximativ 1,5% pe an, potrivit unui articol din Washington Post. Aceasta crestere a consumului de cafea este data in primul rand de generatia „Millennials”. Acestia considera consumul zilnic de cafea ca parte integranta a vietii lor. Implicit, locul de munca se schimba in functie de acestia, care reprezinta marea majoritate a angajatilor in cele mai multe companii.

Potrivit Washington Post, consumul de cafea al tinerilor cu varste intre 18 si 24 ani, a crescut cu 14% anul trecut, insemnand ca 48% dintre acestia consum zilnic cafea. Pentru cei cu varste intre 25 si 39 de ani, consumul de cafea a crescut pana la 60%. In schimb, cei mai în varsta (de  60 de ani si peste) au inregistrat o scadere a consumului zilnic, de la 76%, la 64%.

Dintre toate statisticile mentionate in raport, cea mai interesanta este aceea legata de varsta la care tinerii incep sa bea cafea. Astfel, cei mai tineri din generatia „millennials”, adica cei nascuti dupa 1995, au inceput sa bea cafea intre 14 si 15 ani. Omologii lor mai in varsta, nascuti in anii 80, au inceput sa bea cafea in jurul varstei de 17 ani.

Consumul de cafea la locul de munca modern

Statisticile sunt interesante, dar ce legatura exista intre consumul de cafea si locul de munca? De fapt, este una consistenta. Cafeaua a fost intotdeauna o bautura sociala care incurajeaza oamenii sa se aseze si sa discute pe diverse teme. Cu toate acestea, cultura corporatista din tarile capitaliste de la sfarsitul anilor 1970 pana la mijlocul anilor 1990 nu a permis o astfel de activitate. Angajatii erau ocupati cu sarcinile individuale stabilite de un manager care limita orice forma de socializare in pauze.

„Millennials” nu vad lucrurile asa. Ei prefera un loc de munca mai deschis si colaborativ, care incurajeaza colegii sa comunice si sa-si indeplineasca sarcinile impreuna. Mai important, viziunea lor devine rapid inradacinata, deoarece printre „millennials” se afla inevitabil si viitorii manageri.

Cei mai tineri „millennnials” sunt prima generatie care creste complet saturata de tehnologia informatica. Ei au crescut pe social media, pe internet si au invatat sa scrie direct pe dispozitive digitale. Pentru ei, imbratisarea unui nou tip de ierarhie la locul de munca, care are mai putine niveluri, este complet naturala. Sa se aseze si sa colaboreze la o ceasca de cafea este mai potrivit decat de a fi intr-un cadru formal intr-o sala de sedinte.

Asadar, easycoffee.ro imbratiseaza generatia „Millennials” si dragostea lor pentru cafea. Suntem aici pentru a-i face pe acestia fericiti, si nu numai. Va punem astfel la dispozitie cele mai bune servicii, 10 modele de espressoare si 20 de sortimente de cafea pentru birou.

Lasă un comentariu

Ai nevoie de ajutor?